9 Mayıs 2012 Çarşamba

Plajda Louboutin sandalet...

Bu yıl yine birçok beach club partilerinde fönlü saçlar,makyajlar,bronz tenler,süslü monokiniler ve bikiniler yerlerini alacak.Eminim şimdiden araştırmalar başlamıştır. Zaten zayıflama merkezleri,solaryum merkezleri dolup taşıyor. Hani sağlık denince kilosunu takmaz kadın milleti ama konu bikiniyse akan sular durur.:) Kadının doğası işte! Diğer kadından daha zayıf daha güzel olacak :))) Tabiii işin içerisinde sağlığını da düşünenler var kimselerin hakkını yemiyim. Neyse bu plaj süsüne ,beach party rekabetine Loubouitin sandaletlerle eşlik etmeye ne dersiniz? Hem yıkanabiliyormuşta...Haaa! bu arada zannetmeyin süsü sevmem...Hemde çok severim.Beach party fönüne süsüne karşı değilim ama ben uzanıp kumsala turuncu havaianas terliklerimle ve kocaman şapkamla müzik dinlemek isterim.Saçlarımsa deniz koksun ...

 

4 yorum:

gülümse dedi ki...

bütün CLlere aşığım ben ya:)

PINKY FASHION dedi ki...

Ne plajı ben bunları alır gece elbiselerimin altına giyerim:))

http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

altıüstüevkadını dedi ki...

Plaja kıyamam da
günlük yaşantımda seve seve giyerim
şeffaf oluşlarına bittim zaten

mine dedi ki...

topuklu sandalet topuklu sipor ayakkabısı yok bana göre değil ama çok şıklar gece giyilebilirler : )