11 Mayıs 2012 Cuma

Organik bir ürün UNE! İncelemelisiniz.....

Bugün yeni bir ùrùnle tanıştım ve organik olduğu için hemen sizinle de paylaşmak istedim. Kullanımı çok pratik ve hafif bir dokusu var. Sanki hafif gùneşte bronzlaşmış etkisi veren krem bronz fondotenini ve krem allığını satın aldım. Organik olması hamilelere de rahat kullanım olanağı sağlıyor. Tabii cildinizde boşu boşuna parfümlere boğulmuyor. Fiyatları herkesin alabileceği kadar makul. En azından test ürününe bir bakın derim ;)Ayrıca kutusuda aynı zamanda ayna ...Türkiye'de Boyner mağazalarında.

"Dünyaca ünlü seçkin kozmetik markası Bourjois Paris tarafından geliştirilmiş UNE. Doğal ve organik formüllerle makyaj olanağı sağlayan UNE; cilde, sağlığa, doğal güzelliğe ve çevreye saygılı bir marka.Ürünler, dünyanın en önemli tarım denetim şirketi ECOCERT tarafından % 98 - % 100 oranında Doğal Kozmetik veya Organik Kozmetik Sertifikası’na sahip. UNE ürünleri paraben, petrokimyasal yağlar gibi içerikler, genetik yapısı değiştirilmiş organizmalar, sentetik renklendiriciler ve kokular içermiyor.Sentetik renklendiriciler kullanılmadığı için ürünlere doğal mineraller renk veriyor. UNE ürün yelpazesinde 4 fondöten, 1 renkli nemlendirici, 1 pudra, 1 allık, 2 concealer, 3 göz kalemi, 1 kaş kalemi, 3 far, 3 maskara, 3 ruj ile 1 parlatıcı serisi olmak üzere 23 kategoride ürün ve doğal fırçalar bulunuyor. "



 

1 yorum:

çeşnici Handan dedi ki...

Çok beğendim organik olduğu için hemen Boyner 'e gidip alıp deneyeceğim. Paylaşım için teşekkürler.