24 Ağustos 2010 Salı

Haftanın bloğu için mail atın! İlk mail atan blog bu hafta yayınlanacak:)

Son günlerde bu afişlere pek sardım doğrusu! Ama tamam en kısa zamanda haftanın bloğunu yayınlayacağım, ama bilemedim bu haftaki bloğumuzu!!! Şöyle yapalım bana ilk mail atan bloğu hemen bu hafta yayınlayayım...daha adaletli olsun.  :)
Mail Adresim : ben.cerenim@hotmail.com

Şimdi bakalım sizler için seçtiğim reklam afişlerine :D 
 
http://www.graphicdesignblog.org bu reklam afişlerini aldığım site adresidir.

3 yorum:

bebek kedi kız dedi ki...

bu haftanın bloğu olabilir miyim acaba???

cerenim.com dedi ki...

evetttt:))) bana bloğunla ilgili copy paste yapabileceğim bir yazı ve fotoğraf yollarmısın tatlım :) Hem ilk mail atansın hemde bloğuna bayıldımmm bekliyorummmm

cerenim.com dedi ki...

ama mailime lütfen....ben.cerenim@hotmail.com