26 Ağustos 2010 Perşembe

Bu haftaki bloğumuz !!!bebek kedi kiz :))

 Sevgili Aslı'nın şirinmi şirin bloğu bu haftamızın blog önerisinde!!! Ben çok keyif aldım bebek kedi kız bloğunda vakit geçirmekten.Ve gelen mailden sonra hemen bir yazı istedim kendisinden şimdi sizinle paylaşıyorum....iyi seyirler :)
''Yıllardır bir çok bloğu sessiz sedasız takip ediyordum ve bir sabah artık bende bir blog yazarı olmalıyım dedim...İşte bu şekilde hikayem başladı.Aslına bakarsanız çok da uzun bir zaman olmadı ama öyle bir şey var ki içimde sanki yıllardır blog yazıyormuş gibi hissediyorum kendimi.Öncelikle neden 'bebek kedi kız' ismini seçtin diyecek olanlara kısa bir bilgi geçmek istiyorum :) 'Bebek kedi kız' en yakın arkadaşım hatta kardeşim tarafından bana takılan bir isim,o yüzden tereddütsüz bu ismi kullanmayı tercih ettim.Nelerden bahsediyorsun peki derseniz de aklınıza gelebilecek herşeyden diyebilirim.O gün ilgimi ne çektiyse,o an aklıma ne geldiyse herşeyi paylaşıyorum sizlerle.Bir kısıtlama yok...Moda,dekorasyon,kültür-sanat haberleri,makyaj,sosyal sorumluluk projeleri,sinema haberleri,markaların yeni koleksiyonları,gezi yazıları kısacası hayal edebileceğiniz herşeyi yazıyorum.Umarım yıllar boyu sürer bloğumla olan bağlarımız :) Eğer bu kız neler yazıyor,neler paylaşıyor acaba derseniz sizleri de beklerim... www.bebekkedikiz.blogspot.com
Bana minik bahçesinde kardelen olma fırsatı tanıyan bu güzel bloğun sahibesi Ceren'e de çok çok teşekkür ediyorum...''

1 yorum:

bebek kedi kız dedi ki...

Tekrar tekrar teşekkürler Ceren'cim...