9 Temmuz 2010 Cuma

Tekrardan merhabaaaaaa:D hej hej

Uzun zaman oldu...Gelip bakamadım sayfamıza. Eeeee kolay değil, düşünsenize son 10 gün içinde taşındım, ülke değiştirdim,yerleştim,adapte oldum. Ama hakikaten alıştım ben bu şehre...Bir kere bulutları nefis...şehrin üstüne  beyaz kuzu gibi yerleşiyorlar...sonraaaa  tabiki canım sevgilim ve evimiz :D ve sevdiceğimin pek tatlı dostları!!! Şansıma hepside çok şeker insanlar...hepside de de ayrımıydı??? tüh neyse yavaş yavaş yazım hatalarım düzelecek blog yazdıkça. ne diycem size!!! fotoğraflar yükleyeceğim çektikçe...Keşke dünkü yaptığım yemeklerin yapılışını çekip tarifleri yazsaydım ...neyse bir dahakine...Bu arada "sıkı dostlar" diye bir karton oyunu var çok eğlenceli!!! Oynadınız mı hiç??? Tavsiye ederim ..Birde şu sörflü ps 3 oyunu .bir dakika içeri gidip bakayım cd üstüne adına.geliyorum 1 saniye....şöyle adı  surf's up .iyi oyunlar....

Hiç yorum yok: