21 Haziran 2010 Pazartesi

Panik yok panik yok!

Pek muhterem Cerenim.com izleyicileri,

Ben Ceren'in bi arkadaşıyım. Ceren beni aradı dedi ki "İzleyiciler merak etmişlerdir çok, üzülmüş sıkılmış bozulmuş bunalmışlardır yeni yazı olmayınca. Sen bi girip söyler misin internet kopmuş evde, günlerdir ondan yazamıyormuş diye." dedi.


Merak etmeyin yani. Bugünlük Hürriyet veya NewYork Times ile idare edin. Yerini tutmaz ama napalım, Türk Telekom'dan bağlanıyor kızcaaz, kopuyor işte. Aramış, gelip bakcaklarmış.

3 yorum:

FashioNordic dedi ki...

cerencim seni mim'ledik.Nedir bu mim dersen,detaylar burda:)
http://fashionordic.blogspot.com/2010/06/mimlendik.html

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Canım, bundan sonra;

http://hobibox.blogspot.com/

adresindeyim, beni buradan izlemeye alırsan çok sevinirim. Google ın bitmek bilmeyen sorunları yüzünden, taşınma gereği duydum, umarım beni burada da yalnız bıralmazsınız. Sevgiler

hobibox (Afet Ergü)

uyduruk prenses dedi ki...

hadi artık yeni post:)))