13 Mart 2013 Çarşamba

Style mtyle :)

Elbiseleri uçuş uçuş ve oldukça zarif.


Ayakkabılar ve tayt tam anlamıyla muhteşem!


Çok sevimli bir sırt detayı var.


Kendin yap ve çık.


Örgü saçları seviyorum.


Bu da yeni modaymış hiç benlik değil. Hem çok renkli hem de düşer onlar yemeğime falan ıyjjjk


Bir başka yeni moda daha... bunu da sevmedim.Dudakları çok renkli sevmem.


İşte bu ojeyi sevdim. Hem sade hem de parlak...

Bu da az kalan deniz sezonunun habercisi :)

1 yorum:

Serap Tan dedi ki...

ahh içim acıldı, ekran pencereme bahar hatta yaz geldi vallahi :)

sırt dekoltesındekı detayı bu ara sıkca gorur oldum hemen yapmalı bu yaz için :)

snow angel ojeyi ben de cok sevdım,

bı de yaz gelsin denize girelimmm yaa!

sevgiler