21 Nisan 2012 Cumartesi

Tom Ford topukta biraz abartmış!Louboutin yine sadecik!

Topuklu ayakkabı bence her kadına ayrı bir cazibe katıyor. Ama doğru bir tasarımla! Mesela Christian Louboutin'in sade siyah, altı kırmızı ayakkabısı birçok abartılı tasarımdan çok daha çekici ve tercih edilesi. Tom Ford'un 2012 ayakkabı modellerindeki topuklar bence gerçekten uzak durulası! Siz ne düşünüyorsunuz bu topuklar hakkında?

Şu ince metal topuklar idare eder ama üsttekiler bana gerçekten çok uzak ;)

Bir de Louboutin zarifliğine bakın!

Bu Louboutin ayakkabıları ucuza satan bir site var. Ama orjinallermidir ben bilmiyorum bir gözatın. TIK!



6 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

hehhe ben hepsini giyerim :)

Derya Solmaz dedi ki...

BEN METAL TOPUKLU OLANLARA BAYILDIMMM

Adsız dedi ki...

haklisin yaaaa o ne öyle ne bicim topuklar, klasik tarzda daha güzel ya ; )

uyduruk prenses dedi ki...

Louboutinler nefis fakat topuklari cok uzun ve yurumesi zor,gecen sene denedim ama yüruyemedim:)

FashioNordic dedi ki...

Tom Fordlar da super, bayilirim farkli topuk detaylarina:))

Miss Psycho Cat dedi ki...

There is some gorgeous shoes here :)