22 Nisan 2012 Pazar

Pazar esintileri....Hadi kendinize birini seçin!

Kara Ross bu mini çanta lego görünümünde.Neşeli bir davete takmak ister misiniz?

Transparan yağmurluklar bu yıl çok moda Gina Trikot,H&M gibi markalarda da var. Bu biraz çekici tasarıma sahip Yağmurluk Seven NY markasına ait.Aslında hepsini böyle giyseniz hepsi çekici ;) Neyse bu yağmurluğa ne dersiniz?

Bu kızcağızın saç renginden takısına kadar hepsini sevdim. Birtek kafadakini sevmedim. Free People imzalı ciciyi bikininizle giymek ister misiniz.?

 

H&M imzalı bu beyaz ve altı pıtır pıtır elbiseyi düğün daveti dışındaki tüm davetlerde giymek ister misiniz?

Peki ya biraz dikkat çekmek ister misiniz? Bu ayakkabılarla çekeceğinize eminim desem?United Nute imzalılar kendileri.

Haydi birini tercih edin ve nerede giymek istediğinizi de paylaşın benimle ;)

 

 

 

3 yorum:

Unknown dedi ki...

H&M elbiseyi istiyorum bennn nerede giyicegimi bilmiyorum ama dolabimdq olsun istiyorum :))

FashioNordic dedi ki...

Yagmurluk ve cantayi cok begendim:))

Unknown dedi ki...

ayakkabılar hemde topuklu Allahım çok sana geliyorummmmm :)