13 Mart 2012 Salı

Bugün ne giysek? Hangisi sizin olsun?

Pastel tonları ve masum mu?

 

(1) Richard Nicoll (2) Topshop Enamel (3) Topshop (4) Tory Burch Reva (5) ASOS (6 + 7) ASOS (8) Rag & Bone (9) Pollini Kırmızılı ve afilli mi?

 

(1) Topshop (2) Meredith wendell (3) Old navy (4) Alexander mcqueen

(1) Seaside tee(2) Toryburch (3) Marc by marc jacobs (4) Square encased (5)Kate spade (6 )Betsey johnson ryann(7)Asos (8)Seven for all mankin Karamel ve huzurlu mu?


(1) Topshop (2) Robinson (3) Topshop (4) Tina turk enamel(5) Rock&Republic

 

 

 

8 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

En alttaki huzurlusunu seciyorum :)

Sevgiler

cerenim.com dedi ki...

:) benim bugün modum pastel tonları ;)))

annemahsustan dedi ki...

Kırmızı olsun, üç kuruş fazla olsun.

2.ve 3. kombinlere bayıldım...

Kiymet dedi ki...

pasteller benim olsun mu... :)
olsunnnn:D

Adsız dedi ki...

Cok guzel secimler yapmissin:))

FashioNordic dedi ki...

Begendim!

üzüm kuşu dedi ki...

Hepsi benim olsun mu ama en çok karameli sevdim

LeylaK dedi ki...

şu 2 numaralı kombine bayıllldımm :) çok güzeller.