3 Mart 2012 Cumartesi

Bu yemek sitesine de bir bakın :))

Biliyorsunuz İsveçce öğreniyorum. Keyifli ama ilerledikçe zorlaşan bir dil. Stockholm'de marketlerde hemen her türlü Türk ürününe ulaşmak mümkün. İsveçlilerin büyük bir kısmı hatta hemen hepsi yeni yemeklere meraklılar. Ben de yemek yapmayı sevip İsveçce öğrenirken, kendi mutfağımızdan yemekleri elimden geldiğince kendi yorumumla bloğa ekliyorum. İsveçte bizim yemeklerimizi yapmak isteyenlere yardımcı olmaya çalışıyorum. Siteden göreceğiniz gibi tarifler fotoğraflarla yapılıyor o yüzden dil farketmeden arada isterseniz siz de bakabilirsiniz. Bu arada yemek ve tarif önerileriniz olursa benimle paylaşın lütfen... vi ses ( görüşürüz) puss puss ( öpüyorum) ;)

http://turkiskakoket.wordpress.com/



 

 

2 yorum:

Limon çiçekleri dedi ki...

İşim gereği bu yıl bol bol İsveçli müşterilerimiz oluyor.Çok acaayip bir dil.İngilizce anlaşıyoruz ama ben Hollandada doğup büyüyen biri olarak Hollandacayı bile kaba bulurken İsveççe dahada fena geldi:))Çok zor geliyor:)Kolay gelsin

mine dedi ki...

ne tatlıymış fotolar bayıldım tarifine
yaşanılan memleketin diliniöğrenmek daha kolay sanırım pıratik imkanı çok çünkü kolaylıklar...