15 Şubat 2012 Çarşamba

PTT müzesinde telefonların yaşam öyküsü

       Şimdiki telefonların geldiği halden sonra bu sirkecideki bu müzeyi gezmenizi tavsiye ederim...Tüm haberleşme cihazlarının gelişimini görebileceğiniz müzede eski posta işleyişini de görebilirsiniz. Artık kimse kimseye mektup,kart atamazken (ben hala atıyorum) atların üzerinde çantalarla,hatta silahlarla ulaştırılan postanın hikayesini görmelisiniz. Telefonların gelişim süreci de oldukça ilginç.         Girişi ucretsiz. Ziyaret günleri: Hafta içi her gün 09:00-12:00/13:30-16:00 saatleri arasında.Adresi: "Hobyar Mahallesi, Büyük Postane Caddesi, No:25, Zemin Kat, Sirkeci  / Eminönü .Biz dolanırken tesadüfen karşılaştık şurdan şöyle sapın falan diyemiyorum ama telefonu da şöyle :)  0212 520 90 37


 

 

 

 

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel ve değişik..İstanbul'a gelince mutlaka gitmeliyim..

Esra dedi ki...

Çok güzeller, yazık ki artık sadece dekorasyon için kullanılıyorlar, oysa telsiz telefonların yaydığı radyasyonun cep telefonlarından dahi daha fazla olduğunu okumuştum. Ne zamandır aklımdaydı ev için sabit telefon arayışına girmek, bu posttan sonra daha bir heveslendim şimdi.

GÜL'ÜMSE dedi ki...

Bilgilendirdiğin için teşekkürler,eskiye bağlı biri olarak ilk fırsatta gitmeyi düşünüyorum..sevgiler..

cerenim.com dedi ki...

umarim gidebilirsiniz hakikaten ilginc bir müze :)