25 Kasım 2011 Cuma

Kızılay çadırları değişiyordu...rüyamda.

Afet bölgelerine bu tasarımlarda çadırlar yollasalar hem sıcacık hem yer kaplamaz hem birkaç kişi uyur hem de güvenli...Ne saçmalıyorum yahu.İşin abartısı bir yana bu kadar dokunmatikken dünyada herşey...Ùretemiyorlar mı uygun fiyata mal edilebilecek güvenli,hava kontrolü olan eve benzer kutucuklar? Ben ne diyorum yahu? Yeterli sayıda çadırcık gitsin yeter...Japonlar yapmıştır buna benzer bişiler diycem ama zaten onlarda yıkım zor oluyor....ay bişi demicem.

7 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

harikaymış:))

Dilek dedi ki...

beğendim siteni izliyorum, seni de bize bekleriz:) www.dolunayiner.blogspot.com

Deniz dedi ki...

Merhaba, ben de beğendim bloğunuzu. ben de sizi kendi bloğuma beklerim, sevgiler..:)

www.LensMarket.Com

mandalincikmazi dedi ki...

Yapılsa gerçekten çok güzel olur ama nerdee insanlar karda kışta bez çadır bile bulamıyorlar maalesef :))
Sevgiler...........

Bilge Adam dedi ki...

Yazılarınız ilgimi çekti tebrikler

Noblesse dedi ki...

bu çadıra bayıldım, binlerce üretince fiatıda düşer, iş, nasıl parçalanıp, monte edileceği.

shhypie dedi ki...

Japonyadaki kapsül otellere benziyor :) Evet afetlerden sonra keşke bu tür kapsül evlerin-prefabriklerin kurulumu,lojistiği kolay olsa da geçici yaşam alanları oluşturulabilse..Kaç kişi enkazdan kurtulmuşken bu sefer de çadırlarında yanarak can verdiler :(