4 Kasım 2011 Cuma

Bide burdan yakın....

Evet bir Halloween daha geride kaldı. Benim kostümüm bir rulet masasıydı :) İste bir geleneği uygulamaktansa maksat birlikte keyifli vakit geçirmekti. Bu halloweenlerin en komik tarafı, çocuklar ve köpekler oluyor. Çocuk kostümleri ve köpek için yapılmış kostümlere bakıp bakıp gülüyorum. Bizim bayramlarda giyinirya cocuklar cici cici seker toplamaya,el öpmeye giderler. Halloweenda ise kapıları çalan çocuklar karşılarındakıni korkutmaya çalısıyorlar. kopekler ne yapar bilmem onlar da beni güldürüyorlar iste :) aman bizim geleneklerimiz varken...diye baslayan cümlelere saygım var ama evet bir yabancı da Türkiye'de yasarken bayramı yasar öyle değil mi? şeker bayraminda bol bol şeker yer mesela. kurban bayramini karistirmayalim simdi. Neyse adı gelenek ama uygulaması eğlenceli bir hadise. Hani hepimizin yılbaşını kutlaması gibi...Neyse yeter bu kadar konuşmak, icraate geçiyorum ve bu eğlenceli kostümlere bir gözatın diyorum :)


Hiç yorum yok: