5 Eylül 2011 Pazartesi

Şeffaf çantaya bakın!!! İçerisinde ne var ne yok ortada ;)

Sevgili arkadaşım Ayşe'nin çantasını görür görmez vuruldum. Çantanın içerisindeki herşeyi görebiliyordum. Cici cüzdanı, pembe parfümü :) H&M'den aldığı  elbisesi ve kısacık sarı şaçlarıyla yine yürekleri hoplatıyordu. Çantasını Furla'dan almış. İstinye parka gidip sordum, kalmamış. :( Ama belki internetten bulabilirim. Ben çok çok beğendim. İçerisine isterseniz renkli şallar,misketler de koyabilirsiniz. Yaratmak sizin elinizde. 
Ve işte o şeffaf çanta! ve sahibesi nefis hatun Ayşe Dinler!!!! :)



3 yorum:

Unknown dedi ki...

içi görünen çantanın en kötü noktası içini sürekli temiz tutmak gerekir,ama çanta çok hoşmuş gerçekten, selamlarr

cerenim.com dedi ki...

Evet :)sigara icmeyen biri icin daha iyi olabilir tutun kalintilari icin bide icerisne koyulacak cuzdan vs hep guzel kiyafete yakisir olmali tabi ;)

uyduruk prenses dedi ki...

cerenimo bu rengi sevmedim de bunun cok hoş şirin renkleri var,koyu pembe sarı ve yeşili süper furla'nın..