28 Eylül 2011 Çarşamba

Kuzey güney ve diğerleri...

Dizi izlemek keyifli bir aktivite. Böyle heyecanlı heyecanlı arada derede kalıp bitmeleri, ertesi hafta olsun! yeni sezon gelsin diye beklemeler falan iyi. Film izlemekten farklı. ikisinin yeri ayrı tabiki...
Mesela şimdilerde " Mad man" yeni sezon bekleyişi içerisindeyim. Aynı dönemlerde geçen yeni bir dizi de yeni yayına başladı "pan am" onu da en kısa zamanda denemek gerek. Ve denemediyseniz, "Lie to me" dizisi de oldukça keyifli...
Bugün evde miskinlik yaptım. Dizi izleyip durdum. :) Bu arada ipad app'ler içerisinde " dizi tv " 'yi indirmenizi öneririm.Hem çok hızlı güncelleniyor hem de HD.
Bugünkü dizi gündemime Adını Feriha Koydum son bölümü ile başlatıp, Kuzey gùney 4. bölüme kadar olanları izledim. Arada Fatmagülün suçu dizisi de karıştı.
Kuzey güney oldukça sürükleyici ve keyifli bir diziymiş. İlk zamanlar Kıvanç Tatlıtuğ fanatikleri yüzünden şişirildi diye düşünmüştüm ama hikayesi de görüntüleri de güzelmiş....
Adını Feriha koydum dizisini arkadaş çevremde tek izleyen ve seven benim. Çevremin bu diziye karşı bir sevgisizliği var. Bense keyifle izliyorum...;)























4 yorum:

uyduruk prenses dedi ki...

kuzey güneyi ben de cok seviyorum,cidden guzel:)fatmagül ve öyle bir geçer zaman ki'de cok güzel.ama su feriha öggg igrenç bi dizi cidden hiç bi konusu yok.Ama annemler de onu hiç kacırmadan izliyo :))Mucks..

Ece Koparal Vlastuin dedi ki...

Pan Am, mad man gibi bir dizi olacak diye beklerken, cok farkli bir atmosfer cikti karsima. Farkli ama keyifli bir donem dizisi olacak gibi gorunuyor ilk bolumden. Ben bir de sana boardwalk empire'i tavsiye edeyim. yeni sezonunu hmerakla bekledigim bir dizi benim.

AYÇA dedi ki...

Adını feriha koydumun son bölümünü bende bugün izledim. Çok heyecanlı bitti. Kimseyle kritik yapamadım icimde kaldı. Benim cevremdede kimse izlemiyor ama ben severim öyle dizileri. Yazıyı görünce yorum yapasim geldi. Su Cansu ne gicik değil mı :))) daha kuzey ve güneye baslayamadim. Demir uyuyunca başlayayım bende :)

cerenim.com dedi ki...

uyduruk prensesim :) annenler biliyo dizi keyfini iste. ;))) Ama kuzey ve güney'de çok güzelmiş....Ece'cim Boardwalk empire dizisinin ilk bölümünü geçen akşam izledik çok sevdik :) devam edeceğiz. Pan am'a henüz başlayamadık. Ve büyük bir telaşla Mad men yeni sezonu bekliyoruz canım. Bu arada sana blip me 'den mesaj attım ;) Ve Ayça'cım Cansu'dan ben de nefret ediyorum ve bu dizi bende göz dolması falan yapıyor ...Ayrıca hadi cuma gelsinde izleyelim dimi ama . cok heyecanli bitti.