2 Şubat 2011 Çarşamba

Balık ölünce üzülüyormusunuz siz? ya ben? ay bilemedim ki şimdi

Hiç akvaryumum olmadı. Bir fanusum vardı, içinde bir kırmızı balık...çok besledim öldü. "Aaaa öldü tüh dedim,gömdüm" üzüldüm mü? evet. Çok mu? hayır! köpeğim oldu,kedim oldu...allahtan hiçbirinin ölümüne şahit olmadım biri kaçtı,diğeri de kaçtı,bir diğeride..ya da ailem bana kaçtı dedi, olayı örtbas etti. Düşkünüm hayvanlara.Ama balık bir değişik geliyor hep. Tek duygusal bağım olan , aşık olduğum balık, kocam :) . 
Tabi bu fotoğraftaki gibi balıklar beslesem belki iletişime geçip, bağlanır çok üzülürdüm ölünce. ay bilemedim. Var mı sizin balık ardından yas tutup,üzüldüğünüz. ???
Zaten bazı balıklar öyle dizayn,öyle tasarım harikası ki hayran oluyorum. Hatta bazen "acaba bunlar uzaylı mı yahuuu..."dediğimde oluyor :) Neyse gevezelendim yine.


10 yorum:

Maya dedi ki...

Olmamıııı:D küçükken turuncu japon balıkım vardı.Sonracıma ben işi büyütmek istediğimden gidip bir kaç yavru alıp onun yanına salıverdim.Sabah kalktığımda artık yoklardı... Tahmin edersin o büyük turuncu balık onları yemişti:(:(:( bende ağlamıştım!!:(

annelili dedi ki...

Kedim vardı Ünv. gidene kadar. İyi kedi öleceğini anlayınca evi terk edermiş. Hiç şahit olmadım.
Akvaryumum vardı. Balıklar ölünce üzülmüş kalanları petshopa vermiştim...

mine dedi ki...

hediye geldi bana 3 tane balık 2 si gitti birini de verdim süs balıkları satan bir yere dayanamayacaktım onun da gitmesine ...

Ece K dedi ki...

Benim bir tanecik baligim oldu hayatimda, bir betacik. hediyeydi. cok gezdi benimle birlikta. Antalya'da tatildeyken, birisi vermisti onu bana. sonra istanbuldakaldik bir kac gun betacikla beraber sonra da Izmir'e geldik. Bu kadar gezmenin sonucu, bir gun tarfik kazasinda kaybettim onu. Evet benim baligim, Izmir-Cesme yolunda, resmen trafik kazasinda oldu. Traji-komik:)))))bizim arabaya arkadan hafifce carpan bir araba, onun fanusuna sert bir sekilde carpmasina neden oldu ve betacik sizlere omur. Gomdum galiba da kedi kazdo yedi, ay hatirlamiyorum. Ama uzulmustum ben. Hadi itiraf ediyoum cok da egleniyorum soylerken, benim baligim tarfik kazasinda oldu' diye:))

GÜL'ÜMSE dedi ki...

Ah ah..ilk okuldaki bir anım geldi aklıma..karne hediyesi annem iki tane japon balığı almıştı,hiç unutmuyorum şubat tatili, hava buz gibi, evimiz sobalı ve ben kavanozun içindeki balıklarımı üşümesinler diye sobanın üstüne koymuşum,neden sonra annem farkediyor ama iş işten geçiyor..balıklarım haşlanarak öldüler..tatil boyunca çok ağlamıştım..
Bu arada resimler harika..sevgiler..

Adsız dedi ki...

Bazı balıklar hakikaten olağanüstü bir güzelliğe sahipler. Görünce vaay bea! dedirtiyorlar insana :)

Ece Koparal Vlastuin'in balığının trafik kazası sonucu hayatını kaybetmesine de çok güldüm :D Farklı bir ölüm olmuş.. :)))

Bi kaç kez benimde balıklarım olmuştu. İbiş ve cibiş.. Nasıl öldüklerini hatırlamıyorum. İkisi bir ölünce tekrar almıştım, ruhları şad olsun diye de onlara da ibiş ve cibiş ismi vermiştim :D
Sonra ben yurt dışına gittiğimde babam süs olsun diye büyükce bir deniz kabuğu atmış fanusun içine. Balığın biri içine girmiş,çıkamamış. Nasıl olduysa da içinde ölmüş işte :) ARdından diğer balıkta yalnız kalınca ölmüş. Sonra bi daha almaya cesaret edemedim.
Ama çok istiyorum yine bi ibişim ve cibişim olmasını :)

Yaaa bi de ben küçükken babamın çalıştığı okula gittiğimde orda kocaman akvaryum vardı, süzgeçle içinden balık tutar yere koyar ölümünü seyrederdim :( Ay ne pislik çocukmuşum!..
Abimle balığımız olduğunda da kuyruklarından tutup sallardım onları.
Ama çocuktuuum :(

uyduruk prenses dedi ki...

sevgilime 2 tane japon balıgı almıstım yasgunude akvaryumlarıyla,o zaman küçüktük taa otobüslere binip ellerimde taşımış götürmüştüm onları ona..Çok sevindi hediyeme cok mutlu oldu ama 2 gün sonra öldü balıklar cok üzülmüştük o zaman,ama şimdi o benim balıgım,canım kocam oldu şimdi onu besliyorum sevgimle:) mucks..

cerenim.com dedi ki...

:) Yorumların hepsine bayıldım. Anılarınıza da :)
MAYA'cım : Hayatta güçlü ve güçsüz kavramını küçükken görmüşsün.
doğanın dengesi falan. o açıdan ilginç bir deneyim olmuş hakikaten.
Ama o büyük balığı beslemeye devam ettin mi çok merak etttim :?

annelili'cim : allahtan hiç şahit olmamışız. Şimdi bir nefis köpeğim var hasta,
çok korkuyorum ona bişey olmasından.

Mine'cim: İŞte balık bağlanmadığı için vermekte kolay oluyor. Ama düşünsene kedi,köpek nasıl bağlanıyor,
onları vermek çokçok zor. O yüzden hissedilen acı daha farklı. Sanırım iletişimle ilgili:)

Ece'cimmm: Trafik kazasında ölen balık çok nefismiş. Hani hakikaten traji komik:) Ama işte o kedi,köpek
olsa daha farklı dimi acısı? nebiliyim bana mı öyle geliyor?

Gül'ümse: Ayyy ne güldük eşimle. Nasıl sevimli,nasıl masum bir hikaye. kıyamam ya iyi niyetle
üşümesin diye fanusu koymuş sobaya :) ay çok sevimli.

Umutfak : İbiş ve cibiş isimleri de nefismiş. Bence evinize bir ibiş ve cibiş daha doğmalı:)
çok sevdim isimlerini. Bende kedimi kollarından tutup sallardım :) uçtu uçtu yapardım. Yazık zavallı severdide
bidaha bidaha der gibi yanıma gelir beklerdi :)

mrtha dedi ki...

fotoğraflardaki balıklarla aynı yerde yaşayamam sanırım :) benimde 2.5 yıldır birlikte yaşadığım minik kırmızı bir balığım vardı geçen ay öldü. Üzüldüm mü pek değil herkes ölmesini bekliyordu sonunda ölmüş dedik :| ben küçükken bir kuşumuz vardı o ölünce ağlamıştım ama küçükken daha etkileyici oluyor sanırm..

Nllla dedi ki...

Baliklardan yunuslara hayranlik duyuyorum ama balik burcun özelliklerinden nefret ediyorum bi baluk burcu olarak :)