18 Şubat 2011 Cuma

Baksanıza korkunç değiller mi?? Gözleri falan?

Gözleri açılıp kapanan, gözlerinin  iç partaküllerine kadar çizilmiş. Hani biraz loş olsa canlı sanılacak,hatta hatta bazılarının konuştuğu, bebeklikten beri korkulu rüyam...Oyuncak bebekler. Hani ayı,kuzu,keçi,köpek gibi peluş oyuncaklar sevimli sevimli...Onlarında gözleri korkunç olanı var ama , bu bebeklerin hepsi ürkütücü. Annemin arkadaşları getirirdi, ben arkadaşlarıma "al senin olsun" diye verirdim. Hep sevilen bir çocuktum, bundan galiba. Açılıp kapanan bebeklerimi hediye etmekten. Eeee o yaşta birlikte oynarsın ama sırma saçlı ,gerçek çipil çipil bakan gözlü bebeğini vermezsin.
Neyseki büyüdüm, artık bu hediyeler gelmiyor. ..Şükür ,
Siz de bir bakın??!!!Tamam tasarım olarak bazıları süper ama Korkunç değiller mi yahu?











6 yorum:

annelili dedi ki...

Çok başarılı çalışmalar var. Ben pek korkunç bulmam ama sen sanırım "çaki" vardı ondan mı etkilendin?

mine dedi ki...

:) gerçek sandım bir kısmını :)

marifet ellerimizde dedi ki...

canım izleyicin oldum .blogun doludolu.ellerine saglık.bu arada bebklerın bazıları cok tatlı:)

cerenim.com dedi ki...

annelili'cim, aAslında daha çaki türememişti ben korkarken. Sonra çaki çıkınca haklıymışım dedim :)))
Mine'cim, Bende ilk eklerken aman gerçekmi yoksa diye durakladım :),
Marifet Ellerimizde'cim, hoşgeldinnn:)))ve teşekkür ederim çok çok

Unknown dedi ki...

resimler beni biraz korkuttu açıkçası

cerenim.com dedi ki...

evet evet işte bende korkuyorummm!!!:))