24 Kasım 2010 Çarşamba

Hello Kitty'nin herşeyini yapmışlarmıdır? Mesela tankını? Yok artık demeyin :) tıklayın...

Hello kitty oldukça sevimli bir karakter. Ben de çok seviyorum kendisini. Hatta yatak odamızda 1 adet var:) oyuncağından. Hello kitty'nin herşeyini yapmışlar. Tanktan....binaya kadar ... Bazılarını çok sevdim. Bazıları çok abartılı ve anlamsız. Siz hangisini beğendiniz???
 Bir çocuk için bu ev rüya gibi olmalı :)
 Sabah kahvaltısı sevmeyen kıznız buna bayılacak :)
 Nişantaşı ya da Östermalm 'de görülebilir bir dizayn






 Bunları sevdim. Bu ayakkabılar güzel bir giyimle çok sevimli olacaktır.

 Bu testere yine de çok ürkütücü...
 Ay yerim ben bunu. Aptal suratlı...

 Tankını da yapmışlar ya Tank düşünsenize tankkk
 öğğğğkkkk sevmedim ben bunu...
 Iyyyyk bunu da sevmedim :)
Bunu da sevdim.

11 yorum:

bebek kedi kız dedi ki...

Ay ben bu evde yaşamak istiyorum sabah kahvaltısında ekmek kızartma makinesinde ekmeğimi kızartmak istiyorum sonra gezmelere gitmek istiyorum o Reebok'larla...

cerenim.com dedi ki...

bende sana oturmaya gelirim :) tost ekmeğini alıp :)

Ece K dedi ki...

ekmek kizartma makinesi supermis. sushiler guzel gorunuyor ama hello kitty diye malzemeden calmislar, sirf pirinc:)

cerenim.com dedi ki...

hahahaha :) varya farketmemişim şimdi baktım hakikaten ya :))

Nirvana. dedi ki...

ev süpermiş gerçekten neler yapıyorlar ya :)

bu arada buda bnm blogum ve hediye veriyorum yılbaşına özel :)

http://itgirlnirvana.blogspot.com/2010/11/christmas-gift-for-my-followers.html

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ev süpermis yaa :)) ama asagdaki resimlere dogru yuuh diyesim geldi :) kocaman sevgilerimle..

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ev süpermis yaa :)) ama asagdaki resimlere dogru yuuh diyesim geldi :) kocaman sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

ilk izleyicim sensin halbuki :P kusura bakma dalgınlığıma ver canım..kalbimde senin yerin ayrı herzaman ilk izleyicim olarak:) tekrar teşekkürler:)

Adsız dedi ki...

egzos borusuna bayıldım :D

MODA GEZGİNİ dedi ki...

ev çok güzelmiş.çok beğendim.bot ve fiyonklu ayakkabı harika.köpişe ne giydirmişler ya:) haha..blogun keyifli canım.izleyicin oldum bile

cerenim.com dedi ki...

Uzun zamandır ülke dışındaydım, yeni döndüm, yani kavuşabildim sizlere. Yorumlarınıza bayıldım ayrıca. Hemen yeni yeni cicilerle blog yazmaya devam. OF ÇOK ÖZLEMİŞİM :)