15 Kasım 2010 Pazartesi

Akşamüstü gezindim...Bakın neler gördüm??!! Hadi tıklayın :)

Bugün biraz dolanıp yağmurda fotoğraflar çektim. Çok özlemişim fotoğraf çekmeyi. Tam bir kavuşma oldu. Tabii buraya bayram gelmiyor. Herkes yine aynı hayat koşturmacasındaydı. 24 Aralık için hazırlıklar camlarda başladı bile. Bayram nedeniyle Stockholme gelen Türk turistlerle karşılaşırmıyım acaba?? İşte Stockholm'den  yağmurlu bir akşamüstü...Ve hepinizin bayramını kutlarım. Benim içinde bayram gezmesi yapın.














6 yorum:

Tatsız Çilek dedi ki...

Kompozisyonları sevdim :)

cerenim.com dedi ki...

Duygu seli...Teşekkür ederim :)

Mutluanne dedi ki...

Güzel resimler
Sevgiler

Ecehan dedi ki...

Işıldayan her şeyi çok seviyorum.
Yolları da,
Resimleri de,
Paylaşanı da.
İyi bayramlar Türkiyeden..

mine dedi ki...

şehirde olmasına rağmen sakin ve dingin fotolar hoşuma gitti

cerenim.com dedi ki...

çoook teşekkürlerrr:) Ayrıca bayramınızda kutlu olsunnn:)