31 Ekim 2010 Pazar

Snoopy 60 Yaşında!!! ”Being Joe Cool”

Stockholm Nordic Light otelde Snoopy'nin 60. yaşı ilginç bir sergi ile kutlanıyor. Değişik sergilere evsahipliği yapan Nordic Light otel, ilginç tasarımı ve aydınlatmalarıyla oldukça ilgi çekici. Stockholme gelirseniz bu otelin lobisinde içkinizi yudumlamalısınız...
Sergide  birçok tasarımcının kendi yorumlarıyla Snoopy heykelleri yeralıyor. Sizlerle sergideki tüm snoopyleri tasarımcı adlarıyla birlikte paylaşıyorum. Hazır Türkiye’de You tube izni varken, sergi videosunu da paylaşacağım : ) İyi seyirler...
 ”Being Joe Cool”

(Andreas Halldén & Musse Hasselvall).
Annika Matilda Wendelboe.
Bea Szenfeld.
DJ Pamela Bellafesta.
Frida Wanselius.
Joans Wiehager.
Karl Grandin
Lars Wallin.
Magnus Schmidt.
musician Dregen.
Sanna Gebeyehu.
Simon Norrsveden
Slobodan Zivic

5 yorum:

DOREMİ dedi ki...

Cedric ten sonra en sevdiğim çizgi film karakteri..fotolar çok sevimli...:))

uyduruk prenses dedi ki...

cok ciciler,iyi ki gitmişiz de bunları görmüşüz:)

bebek kedi kız dedi ki...

Bir çok çizgi film karakteri gibi Snoopy'e de ayrıca bayılıyorum ve hepsi birbirinden güzel tasarımlar.

Atelier Caseiro dedi ki...

Fantastic! I love Snoopy!

cerenim.com dedi ki...

yaa evet ben hatırlıyorum küçükken elimden düşmezdi snoopy :) hatta gözleri düşmüştü annem yünle gözle dikmişti :))) çok keyifli bir sergi...Ben ençok çiçekli olanı sevdim. Eşim, petrollü olanı hani torbanın içinde olan. Aslında tasarımcı isimlerini yazacaktım atlamışım...şimdi hemen yazıyorum fotoğrafların altına