11 Ekim 2010 Pazartesi

KaraokeTaksi :) Budapeşte'ye yolunuz düşerse....Ki düşsün!

 Karaoke taksiyle ulaşım nefis! Bence çoğaltılmalı ...  Budapeşte'ye gelirseniz size  yukarıda verdiğim numaradan taksinizi çağırabilirsiniz. Ben 1 İtalyan, 2 Tük,2 Fransızla bindim taksiye (Arkadaşlarımız) Taksi büyük! Size bir mikrofon veriyor, önünüzdeki ekrana ne isterseniz açıyor. Başlıyorsunuz şarkı söylemeye :) Fotoğrafta net görmediğiniz kişi ben değilim. O arkadaşımız  "diskooo taksiiiğği" diye bağırarak şarkılar söyledi. Camlarımız açık ! Hiç böyle güldüğüm bir taksi yolculuğu yapmamıştım. Tavsiyem gelince arayın! Ekstra bir ücreti yok... Ama şarkılar söyleyerek gideceğiniz yere ulaşıyorsunuz :)





1 yorum:

Esra Bacher dedi ki...

Hahaha süperdik ya hakkaten takside:-))Bu animizi da bu sekilde ölümsüzlestirdin! Bizim sarkicinin selami var, ona da okuyup tercüme ettim;-)