24 Temmuz 2010 Cumartesi

Yeni bir bilgi!!! mozaik pastayla ilgili...

Ülkelerden ülkelere yemek adları, hayvanların seslerini tarif etmeler değişir....Ve daha birçok şey!!! Mesela finlandiyalı bir tanıdığım Finlandiya'da horozların  "gugirik kuuuğğğ" diye öttüğünü anlatmıştı :))
sabah uyandığımızda eşim, mozaik pastanın isveçteki adını anlattı....nereden geldiğini falan...kendisi yemek yemeyi pek severde!!! aaaaaAAAa haftaya tatil dönüşü ona mozaik pasta yapacağım!!! Yani isveçteki adıyla Radyo pastası!! radyo pastası diyorlarmış çünkü üzerindeki benekler radyoya benziyormuş :D 

4 yorum:

C3Moi dedi ki...

Almanyada da köpekler Hans die mi havlıyo :D

Zuzu dedi ki...

Cok ilginc bir bilgi hosuma gitti =) Tesekurler paylastigin icin =)

oral dedi ki...

Hiç benzemiyor, yemişler seni.

cerenim.com dedi ki...

:))) c3 moi !!! olabilir valla şaşırmam :)))
zuzucummm çok sağol mucukkkkk!
oralım öpüncüng