19 Temmuz 2010 Pazartesi

selam gelecek yeniliklerle ilgili haberler var !!!!! Gezi gezi gezi

Bir süredir yoktum, minik bir gezideydik kuzeylerde ... Sizler için fotoğraflar ve videolar çektim. Yarın hepsini düzenleyip bu hafta içerisinde paylaşacağım....Öncelikle ilginç bir otelin açılışında olanları ve otelden görüntüleri paylaşacağım. Sonraaaa değişik bir cafeden video ve fotoğraflarla karşınızda olacağım ( karşınızda olacağım afilli bir laf ondan yazdım) neyse dağıtmayayım yine konuyu!!!! ve sonrasında da bir pansiyonun içerisinden görüntüleri paylaşacağım. Hepsi Kuzey İsveç'e ait ve oldukça ilginç.... Bu hafta içerisinde beni takip edin!!!! Yani hepsini bugün paylaşmak istesemde yüklemek ve düzenlemek için 1-2 güne ihtiyacım var!!! E arada zeytinyağlı fasülye ve türlü yapacağım...
hej da!!! (a'nın üzerinde yuvarlak var 1 tane)ne demek mi??? bye byeee demek :D

1 yorum:

---!Fashion Passion!--- dedi ki...

slm spr bi blogun var ve hemen izleyicin oldum, bu arada bn de ikizimle birlikte bi moda blogu açtım, eğer bakmak istersen

http://aycatugce-tuna.blogspot.com/

hatta kim bilir belki bu hafta bizim blogumuzu tanıtırsın:)))