9 Temmuz 2010 Cuma

Biraz fotoğraf...

Başladığım işi bazen yarıda bırakıyorum...öfff değişmiyor huyum. İlkokuldayken defterimi temiz tutacağıma hep and içerdim ve  ilk yarı olmadan her tarafı buruş buruş olurdu.Neyse geçmişi açmayalım...Canım annem geçmişten bir konuyu açınca harlardım kendisine....Ne diyordum...haa!! Hani ben her hafta fotoğraf ekleyecektim...Hani haftanın fotoğrafı olacaktı. Nerdeeeee bir hevesle başladım bırakıverdim ucunu...Ama bir dakika yahu bende ilahi! taşındık,ettik ondan...Hemen suçladım kendimi!! Eeee geçmişte bir kere yaparsan bir şeyi şimdide de çıkar karşına...ben susuyorum hazır 89 izleyicim varken susuyorum...kimseyi kaybetmeye niyetim yok!!! konu fotoğraf eklemek ve sustum. Haftanın fotoğrafııığğğğ....

Tamam şaka şaka....











                                              
ve HAFTANIN FOTOĞRAFIIIII....
Gölgeler ve gerçekler gibi afilli bir ismide var kendisinin....Evet çok net değil. ama net olmamalıydı o yüzden bilinçli bir seçim...

Hiç yorum yok: